• slide 01

SZYBKA TERAPIA
    KRĘGOSŁUPA

- szybka eliminacja bólu kręgosłupa i objawów
    – zmniejszenie ryzyka nawrotów zespołów bólowych
    – profilaktyka

• Kompleksowa
    rehabilitacja
    po mastektomii

Zapewniamy opiekę dla kobiet
    po mastektomii.
    Z Nami poczujesz się bezpiecznie.

slide 02
  • OFERTA
    DLA FIRM

Zadowolony i zdrowy pracownik
    to gwarancja dobrze i efektywnie wykonanej pracy

slide 03

REHABILITACJA PO MASTEKTOMII

Mastektomia jest to zabieg usunięcia jednej bądź obu piersi, spowodowany najczęściej toczącym się procesem nowotworowym. Jest to najradykalniejsza forma leczenia raka i jest ona przeprowadzana przede wszystkim w przypadkach nowotworów złośliwych. Łagodne formy zmian nowotworowych leczone są najczęściej w sposób zachowawczy.

Decyzja o mastektomii jak i sam zabieg są trudnym przeżyciem dla kobiety. Związane jest to z faktem odjęcia piersi, bólem pooperacyjnym oraz ewentualnymi późniejszymi powikłaniami. Najczęściej wraz z amputacją piersi zostają usunięte także węzły chłonne co prowadzi do wystąpienia obrzęków limfatycznych będących naturalną konsekwencją wykonanych działań.

Rehabilitacja po mastektomii jest konieczna, aby przywrócić pełną sprawność ruchową i dążyć do normalnego funkcjonowania.

W swojej ofercie posiadamy wykwalifikowany personel prowadzący kompleksową terapię obrzękowąterapię obrzękową (tj. drenaż limfatyczny, terapię kompresyjną czyli bandażowanie oraz taping medyczny). Wykonujemy również ćwiczenia usprawniające kończynę górną i udzielamy wskazówek jak minimalizować ryzyko obrzęków. Dysponujemy także urządzeniem do przerywanego masażu pneumatycznego BOA, który swoim działaniem wspomaga całą terapię. Rehabilitację prowadzimy już od pierwszych dni po zabiegu.

Każda terapia dobierana jest indywidualnie dla pacjentki, gwarantujemy efekty i pełną dyskrecję. Istnieje możliwość dojazdu do miejsca zamieszkania. Zapraszamy z nami będziesz mieć pewność , że jesteś bezpieczna.

GABINET REHABILITACJI RUCHOWEJ

+48 533 999 395 – Karolina